Usługi

OPB Consulting

ROZWIĄZANIA

Dedykowane szkolenia sprzedażowe

Szkolenia sprzedażowe dedykowane dla Działów Sprzedaży Bezpośredniej, Obsługi Klienta i Call Center.

Doradztwo biznesowe

Czujesz, że Twoja firma utknęła w miejscu?

Zarządzanie działami handlowymi na zlecenie

Usługa skierowana do firm nie posiadających menadżerów ds. zarządzania Zespołami Handlowymi.

OPB Consulting

DEDYKOWANE SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE

Szkolenia sprzedażowe dedykowane dla Działów Sprzedaży Bezpośredniej, Obsługi Klienta i Call Center w oparciu o poniższe moduły.
Celem jest pozyskanie, utrzymanie, obsługa oraz rozwój współpracy z Klientami.

^

Budowanie relacji. Komunikacja jako narzędzie dbania o siebie i innych

^

Czy wiesz jak mówisz? Ukryta siła odziaływania słów

^

Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Autoprezentacja w sprzedaży

^

Sztuka prowadzenia dyskusji. Logiczna argumentacja a wywieranie wpływu

^

O sztuce mowy. Dykcja i emisja głosu

^

Asertywność i jej rola w sprzedaży

OPB Consulting

DORADZTWO BIZNESOWE

Doradztwo biznesowe dla firm to kompleksowa pomoc w kilku obszarach. Jeśli szukasz doradcy, który ma jasno sprecyzowane cele, zachęcam do kontaktu. W czym pomogę Ci najlepiej? W zakresie moich usług znajdują się przede wszystkim:

^

Optymalizacja procesów zachodzących w firmie

^

Wdrażanie takich narzędzi jak CRM, wskaźniki KPI oraz modeli mierzących efektywność

^

Budowanie strategii biznesowych oraz wsparcie w rozwoju przedsiębiorstwa

^

Zarządzanie zespołem oraz wsparcie HR

^

Sprzedaż i marketing

^

Wsparcie w procesie rekrutacyjnym

^

Raportowanie efektów szkolenia

OPB Consulting

ZARZĄDZANIE DZIAŁAMI
HANDLOWYMI NA ZLECENIE

Usługa skierowana do firm nie posiadających menadżerów ds. zarządzania Zespołami Handlowymi

Celem jest wypracowanie stabilnego wzrostu wyników sprzedażowych zespołu

^

Budowa kultury organizacyjnej pracy Działów Handlowych

^

Systematyczna praca z zespołem na podstawie przygotowanej agendy

^

Budowanie wskaźników pozwalających zaplanować i ocenić efektywność pracy

^

Zdiagnozowanie potrzeb szkoleniowych dla zespołu

^

Indywidualne wsparcie pracowników Działu Sprzedaży u Klienta

^

Raportowanie wyników pracy do Zarządu lub Właściciela firmy

Referencje

Zakres szkoleń obejmował praktyczne:

  • Przygotowanie produktowe
  • Przygotowanie do sprzedaży bezpośredniej
  • Dopasowanie umiejętności sprzedażowych do predyspozycji sprzedawców
  • Modelowanie procesu sprzedaży bezpośredniej dla oferowanych usług

Profesjonalizm, zaangażowanie, odwaga w podejmowaniu ambitnych zadań oraz wytrwałość w realizacji celów budzą najwyższe uznanie. Dzięki temu możemy się dalej rozwijać i budować pozycję na rynku, z optymizmem patrząc w przyszłość.
Za to wszystko jeszcze raz dziękujemy!

C

Tomasz Delman

Dyrektor ds. Sprzedaży

Euler Hermes

Szkolenie było przeprowadzone na bardzo wysokim poziomie z profesjonalizmem i zaangażowaniem godnym uznania. Szkolenie miało charakter warsztatowy i opierało się w znacznej mierze na ćwiczeniach pozwalających na pełne zaangażowanie uczestników. Uczestnicy szkolenia wysoko ocenili jego wartość w kontekście wykonywanej przez siebie pracy.

Dodatkowo pragnę nadmienić, że pan Marcin ma widoczne, bogate doświadczenie sprzedażowe, co niewątpliwie pozwoliło mu nawiązać bardzo dobry kontakt z naszymi Pracownikami i wpłynęło na ich przekonanie o słuszności prezentowanych rozwiązań.

C

Bartosz Leszczyński

Dyrektor ds. Handlu

Jadar Sp. z o.o

Zakres szkolenia obejmował przede wszystkim skuteczne praktyki związane z windykacją polubowną, jak również zagadnienia z obszaru psychologii dłużnika, w tym techniki manipulacji i perswazji.

Szkolenie znacząco wpłynęło na poziom motywacji i zaangażowania zespołu. Pracownicy wysoko ocenili jakość przeprowadzonego szkolenia i wartość w kontekście wykonywanej przez nich pracy, co świadczy o profesjonalizmie i wysokim poziomie szkolenia.

Na tej podstawie z pełnym przekonaniem rekomenduję usługi szkoleniowe świadczone przez OPB Consulting.

C

Adriana Tyszczuk-Szlafka

Credit and Finance Manager

Stock Polska Sp. z o.o.

W szkoleniu wzięło udział sześciu pracowników firmy, których zadaniem jest pozyskiwanie i utrzymywanie klientów w sektorze B2B. Szkolenie skupiało się na rozwijaniu kompetencji miękkich, mających zbudować spójny schemat działania poprawiający standardy w obsłudze klientów.

Dodatkowo dziękuję panu Marcinowi za wprowadzone elementy motywujące zespół do dalszego samodzielnego rozwoju.

Z przyjemnością rekomenduję usługi szkoleniowe świadczone przez pana Marcina Kruszewskiego.

C

Marcin Czerwiński

Dyrektor Zarządzający | Prokurent

BBA PUMPS PL Sp. z o.o.

Szkolenie miało na celu rozwinięcie umiejętności sprzedażowych Naszych przedstawicieli na rynku profesjonalnych systemów audiowizualnych i automatyki budynkowej.

Szkolenie charakteryzowało się dużą ilością trafnie dobranych ćwiczeń do tematu warsztatów. Dodatkowo wiedza i doświadczenie prowadzącego znacząco wpływało na budowanie zaufania oraz zaangażowanie pracowników. Szkolenie było przeprowadzone na bardzo wysokim poziomie.

C

Paweł Mazur

Współwłaściciel

Phono Media s.c.

Zakres szkolenia obejmował przede wszystkim skuteczne praktyki związane z windykacją polubowną, jak również zagadnienia z obszaru psychologii dłużnika, w tym techniki manipulacji i perswazji.

Szkolenie znacząco wpłynęło na poziom motywacji i zaangażowania zespołu. Pracownicy wysoko ocenili jakość przeprowadzonego szkolenia i wartość w kontekście wykonywanej przez nich pracy, co świadczy o profesjonalizmie i wysokim poziomie szkolenia.

Na tej podstawie z pełnym przekonaniem rekomenduję usługi szkoleniowe świadczone przez OPB Consulting.

C

Magdalena Zalewska

Dyrektor Generalny | Członek Zarządu

RSQ Management Sp. z o.o.