Usługi
OPB Consulting
ROZWIĄZANIA
Dedykowane szkolenia sprzedażowe
Szkolenia sprzedażowe dedykowane dla Działów Sprzedaży Bezpośredniej, Obsługi Klienta i Call Center.
Indywidualne wsparcie dla przedstawicieli handlowych
Indywidualna praca w terenie z Przedstawicielami Handlowymi.
Zarządzanie działami handlowymi na zlecenie
Usługa skierowana do firm nie posiadających menadżerów ds. zarządzania Zespołami Handlowymi.
OPB Consulting
DEDYKOWANE SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE
Szkolenia sprzedażowe dedykowane dla Działów Sprzedaży Bezpośredniej, Obsługi Klienta i Call Center w oparciu o poniższe moduły.
Celem jest pozyskanie, utrzymanie, obsługa oraz rozwój współpracy z Klientami.
Budowanie relacji. Komunikacja jako narzędzie dbania o siebie i innych
Czy wiesz jak mówisz? Ukryta siła odziaływania słów
Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Autoprezentacja w sprzedaży
Sztuka prowadzenia dyskusji. Logiczna argumentacja a wywieranie wpływu
O sztuce mowy. Dykcja i emisja głosu
Asertywność i jej rola w sprzedaży
OPB Consulting
INDYWIDUALNE WSPARCIE
DLA PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH
Indywidualna praca w terenie z Przedstawicielami Handlowymi
Celem jest wypracowanie optymalnej postawy oraz indywidualnego stylu sprzedażowego pracownika oddelegowanego do współpracy.
Określenie punktu wejścia, jakim jest osiągany wynik na tle zespołu
Budowanie struktury spotkania dopasowanej do stylu Sprzedawcy
Budowanie postawy handlowej na podstawie mocnych atrybutów Sprzedawcy
Korygowanie postaw mogących ograniczać skuteczność sprzedażową
Dbałość o zachowanie spójności wizerunku, wpływającego na budowane zaufanie
Kształtowanie kompetencji analitycznych, pozwalających na dalszy samodzielny rozwój
Raportowanie efektów szkolenia
OPB Consulting
ZARZĄDZANIE DZIAŁAMI
HANDLOWYMI NA ZLECENIE
Usługa skierowana do firm nie posiadających menadżerów ds. zarządzania Zespołami Handlowymi
Celem jest wypracowanie stabilnego wzrostu wyników sprzedażowych zespołu
Budowa kultury organizacyjnej pracy Działów Handlowych
Systematyczna praca z zespołem na podstawie przygotowanej agendy
Budowanie wskaźników pozwalających zaplanować i ocenić efektywność pracy
Zdiagnozowanie potrzeb szkoleniowych dla zespołu
Indywidualne wsparcie pracowników Działu Sprzedaży u Klienta
Raportowanie wyników pracy do Zarządu lub Właściciela firmy
Referencje
Zakres szkoleń obejmował praktyczne:
- Przygotowanie produktowe
- Przygotowanie do sprzedaży bezpośredniej
- Dopasowanie umiejętności sprzedażowych do predyspozycji sprzedawców
- Modelowanie procesu sprzedaży bezpośredniej dla oferowanych usług
Profesjonalizm, zaangażowanie, odwaga w podejmowaniu ambitnych zadań oraz wytrwałość w realizacji celów budzą najwyższe uznanie. Dzięki temu możemy się dalej rozwijać i budować pozycję na rynku, z optymizmem patrząc w przyszłość.
Za to wszystko jeszcze raz dziękujemy!
Tomasz Delman
Dyrektor ds. Sprzedaży
Euler Hermes
Szkolenie było przeprowadzone na bardzo wysokim poziomie z profesjonalizmem i zaangażowaniem godnym uznania. Szkolenie miało charakter warsztatowy i opierało się w znacznej mierze na ćwiczeniach pozwalających na pełne zaangażowanie uczestników. Uczestnicy szkolenia wysoko ocenili jego wartość w kontekście wykonywanej przez siebie pracy.
Dodatkowo pragnę nadmienić, że pan Marcin ma widoczne, bogate doświadczenie sprzedażowe, co niewątpliwie pozwoliło mu nawiązać bardzo dobry kontakt z naszymi Pracownikami i wpłynęło na ich przekonanie o słuszności prezentowanych rozwiązań.
Bartosz Leszczyński
Dyrektor ds. Handlu
Jadar Sp. z o.o
Zakres szkolenia obejmował przede wszystkim skuteczne praktyki związane z windykacją polubowną, jak również zagadnienia z obszaru psychologii dłużnika, w tym techniki manipulacji i perswazji.
Szkolenie znacząco wpłynęło na poziom motywacji i zaangażowania zespołu. Pracownicy wysoko ocenili jakość przeprowadzonego szkolenia i wartość w kontekście wykonywanej przez nich pracy, co świadczy o profesjonalizmie i wysokim poziomie szkolenia.
Na tej podstawie z pełnym przekonaniem rekomenduję usługi szkoleniowe świadczone przez OPB Consulting.
Adriana Tyszczuk-Szlafka
Credit and Finance Manager
Stock Polska Sp. z o.o.
W szkoleniu wzięło udział sześciu pracowników firmy, których zadaniem jest pozyskiwanie i utrzymywanie klientów w sektorze B2B. Szkolenie skupiało się na rozwijaniu kompetencji miękkich, mających zbudować spójny schemat działania poprawiający standardy w obsłudze klientów.
Dodatkowo dziękuję panu Marcinowi za wprowadzone elementy motywujące zespół do dalszego samodzielnego rozwoju.
Z przyjemnością rekomenduję usługi szkoleniowe świadczone przez pana Marcina Kruszewskiego.
Marcin Czerwiński
Dyrektor Zarządzający | Prokurent
BBA PUMPS PL Sp. z o.o.
Szkolenie miało na celu rozwinięcie umiejętności sprzedażowych Naszych przedstawicieli na rynku profesjonalnych systemów audiowizualnych i automatyki budynkowej.
Szkolenie charakteryzowało się dużą ilością trafnie dobranych ćwiczeń do tematu warsztatów. Dodatkowo wiedza i doświadczenie prowadzącego znacząco wpływało na budowanie zaufania oraz zaangażowanie pracowników. Szkolenie było przeprowadzone na bardzo wysokim poziomie.
Paweł Mazur
Współwłaściciel
Phono Media s.c.
Zakres szkolenia obejmował przede wszystkim skuteczne praktyki związane z windykacją polubowną, jak również zagadnienia z obszaru psychologii dłużnika, w tym techniki manipulacji i perswazji.
Szkolenie znacząco wpłynęło na poziom motywacji i zaangażowania zespołu. Pracownicy wysoko ocenili jakość przeprowadzonego szkolenia i wartość w kontekście wykonywanej przez nich pracy, co świadczy o profesjonalizmie i wysokim poziomie szkolenia.
Na tej podstawie z pełnym przekonaniem rekomenduję usługi szkoleniowe świadczone przez OPB Consulting.
Magdalena Zalewska
Dyrektor Generalny | Członek Zarządu
RSQ Management Sp. z o.o.